יום ראשון, 10 באפריל 2011

סקס ודיאטה

עבור אלה מאיתנו יכול להשתמש הליבידו קצת איסוף אותי למעלה, את המכולת יכול להיות מקום טוב להתחיל בו.
כמו בהיבטים רבים של הבריאות שלנו, את החשק המיני שלנו מושפע ממה שאנחנו שמים לתוך גופנו. כמה משקאות סטייק עבה, ואחריו קינוח שוקולד עשיר, אולי נשמע רומנטי, אבל הוא למעשה הפרולוג לישון - לא מין.
לבני האדם יש לחפש דרכים כדי לשפר או לשפר את חיי המין שלהם במשך אלפי שנים - ומעולם לא הייתי מהסס להוציא כסף כדי להפוך את עצמם אוהבי טוב. הרומאים העתיקים היו אמר להעדיף aphrodisiacs אקזוטיים כגון snouts היפו ואת העיניים הצבוע. הרפואה הסינית המסורתית דגלה את השימוש של מעדנים נדירים כגון קרן הקרנף. אוהבי מודרנית לא פחות ראוותנית. בשנת 2004, למשל, על פי אטלנטה מבוססי בריאות פרטי החברה NDCHealth הוציאו האמריקאים בכ -1.4 מיליארדי דולרים לטיפול בהפרעות בתפקוד המיני הגברי בלבד.
מסכום זה, צלצל ויאגרה עד 997,000,000 $ במכירות של פייזר, או 71.2% מהשוק הכולל. בין סמים אחרים מנסים למצוא את דרכם אל שולחנות מיטתו של האמריקאי בכיסים האחוריים הם לויטרה, אשר מיוצר על ידי חברת באייר, אך משווק בארה"ב על ידי GlaxoSmithKline ו Schering-Plough ו סיאליס, אשר פותחה במשותף על ידי אלי לילי ICOS.
יש הבדל, כמובן, בין עוזר בתפקוד המיני ומעוררת יצרים שלנו. הבעיה היא, בימים אלה, יש פתרונות יותר עבור לשעבר מאשר האחרונים.
Aphrodisiacs, על פי רוב, הוכחו כלא יעיל. נקרא על שם אפרודיטה, אלת היווני של מין יופי, אלה כוללים מערך של צמחי מרפא, מזון ועוד "סוכנים" אשר אמר להתעורר מגבירים תשוקה מינית. אבל במסורת 5000 שנה של שימוש בהם מבוססת יותר על פולקלור מאשר מדע אמיתי. "אין נתונים אין הוכחה מדעית", אומרת לאונור Tiefer, פרופסור קליני לפסיכיאטריה של אוניברסיטת ניו יורק בית הספר לרפואה. "סוחרי מוצר להוטים מאוד לנצל את המיתוסים", היא אומרת.
מוצרי הליבידו, שיפור רוב להציע תועלת לטווח הקצר במקרה הטוב, על פי ד"ר ג 'ון Mulhall, מנהל לרפואה מינית תוכנית ב ניו יורק הפרסביטריאנית ו פרופסור לאורולוגיה במרכז הרפואי וייל מכללת מאוניברסיטת קורנל. Mulhall, שגם יושב על ועדת בריאותיים של האגודה לרפואה מינית של צפון אמריקה, אומר: "בכל שנה אנו סוקרים את הספרות על תרכובות אלה - אלה בריאותיים כמו ג 'ינסנג תחמוצת החנקן ו - ויש כאלה שיש להם באמת הוכח כדי להיות יותר מאשר פלצבו. "
כשמדובר בתפקוד המיני, אפקט הפלסבו הוא כנראה 30% גברים סביב 50% אצל נשים, הוא אומר. כלומר, ישנם הרבה אנשים שם בחוץ, אשר מאמינים גלולה הם לוקחים או מזון הם אוכלים היא עושה הרבה טוב עבור אותם מינית. במציאות, המוח שלהם הוא עושה את כל העבודה.
לכן, מלבד השכרת סיפורה של O ו פתיחת בקבוק יין אדום, מה שאנשים יכולים לעשות כדי להתחיל לבעוט את חיי המין שלהם?
דבר אחד שהם יכולים לעשות הוא לשנות את הדיאטה שלהם. סויה, למשל, נקשר לקולטני אסטרוגן, אשר מסייע באזור הנרתיק להישאר משומן, ו קרבות התסמינים של גיל המעבר - גלי חום במיוחד. מחקרים הראו כי סויה היא גם מועילה הערמונית, איבר חיוני למין הגברי. פלפל צ 'ילי וזנגביל הם האמינו כדי לשפר את זרימת הדם לעורר קצות העצבים, אשר יכול, בתורו, לשפר את ההנאה המינית.
מזונות לקדם ירידה במשקל גם להחזיק פוטנציאל לחיזוק הליבידו. "יש כבר מחקר מוצק מאוד מראה כי השמנה היא גורם סיכון לבעיות זיקפה ו טסטוסטרון נמוכות", אומר ד"ר Ridwan Shabsigh, הבמאי של ניו יורק מרכז מיניות ו פרופסור לאורולוגיה בבית הספר לרפואה של אוניברסיטת קולומביה. "צמצום משקל", הוא אומר, "תוצאות לעלייה של טסטוסטרון, ובכך להגדיל את התפקוד המיני."
"מתוך עמדה הקמת נקודה, כל דבר טוב הלב שלך הוא טוב הפין שלך," אומרת ד"ר Mulhall. מדי רווי שומן רב יכול, לאורך זמן, העורקים הסותמים ו, ​​ובכך למנוע זרימה נאותה של הדם מלהגיע לאזור איברי המין. זה לא רק מפריע ליכולת לבצע, אלא גם עם הנאה מינית. מדי שומן מעט, מצד שני, הוא גם רע.
"אתה צריך שומן כדי לייצר הורמונים שלך," אומרת בוורלי וויפל, פרופסור אמריטוס באוניברסיטת ראטגרס ונשיא האיגוד העולמי של תחום הסקסולוגיה. "כולסטרול עובר מטבוליזם בכבד, ואתה מקבל טסטוסטרון ואסטרוגן שלך, שבה אתה צריך את החשק המיני שלך," היא אומרת. זית, שמן סלמון ואגוזים הם מקורות האופטימלי של מיני "טובות" של שומן - רווי ושומן רב בלתי רווי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה